vineri, 21 mai 2010

Si unde e restul hainelor tale?



Avem cu totii momente in care nu ne gandim decat la noi, dar sa ii calcam pe toti in picioare pentru a ne atinge scopul? Si pe zi ce trece observ ca exista din ce in ce mai multe astfel de persoane…
Cred ca mi-am dat seama de ceva… astfel de persoane sunt complexate. Adica pur si simplu se uita la cei care le sunt alaturi de ceva timp si se gandesc sa le tradeze. Adica, de ce nu?
Pentru unii e usor sa tradeze, sa uite, sa insele, sa minta, sa invidieze, sa vrea mai mult si mai mult… pentru unii e usor sa calce pe propriile principii pentru a obtine ceva.
In timpul in care am fost prieteni, tu nu ti-ai dat seama ca eu nu iert si nu uit tradarea? Nu pot si imi pare rau pentru ca stiu ca amandurora ne este greu sa uitam… de tot timpul in care am fost prieteni.
Sau uite… vine o “fetitsa cu fustitsa” si nu se gandeste decat la propria persoana si toata lumea o considera perfecta… ei bine, va veni o zi in care toti vor sti cat e de prefacuta, va vedea cum a alimentat un ego imens calcand adevarate prietenii.
Chiar nu inteleg… ai distrus o stransa prietenie si tie chiar nu iti pasa?
Stii ce fetitso? Fa ce vrei, dar nu cu prietenii mei, nu cu el!

2 comentarii: