sâmbătă, 8 mai 2010

Poate ca ...


[El]Poate ca …
Azi mi-am facut timp sa ma gandesc si la ea
Azi poate nu e la fel de importanta ca in celelalte zile
Azi mi-am amintit cum o vedeam la inceput, cum ma vedea ea pe mine
Azi mi-am imaginat pentru o clipa cum ar fi ca ea sa faca primul pas
Azi am intarziat iar… si de aceea maine va fi un nou azi
Azi imi doream sa simta ce simt si eu
Azi am aflat ce simte ea pentru mine
Azi poate ca nu mi-a pasat
Azi poate nici nu am vrut sa imi pese
Azi poate mi-e sila de cat de teama mi-e uneori sa fac ce simt
Azi poate ma sperie gandul ca va putea face ce vrea din mine
Azi poate am vrut sa fac totul cum trebuie
Azi m-am intrebat ce se va intampla cu noi doi
Azi m-am gandit ca nu imi va lipsi nimic alaturi de ea
Azi mi-am dat seama ca uneori gandul de a fi cu ea nu ma mai sperie
Azi nu am facut toate astea, dar avem destul timp
E pacat ca nu stie ca cineva s-a gandit la ea AZI…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu